اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

مشاهده قیمت و خرید توپ لباسشویی Clean Ballz


مشاهده قیمت و خرید توپ لباسشویی Clean Ballz

مشاهده قیمت و خرید توپ لباسشویی Clean Ballz

 

توپ لباسشویی كلين بالز حاوی تعداد زیادی سرامیک طبیعی داخل یک گوی می‌باشد که بصورت کاملا علمی و توسط متخصصین مربوطه ساخته شده و لباس‌ها را بدون نیاز به پودر‌های شیمیایی و مواد نرم کننده که عوارض مخرب پوستی و زیست محیطی دارند شسته و پاکیزه می‌نماید. در مقایسه با پودرهای شیمیایی معمولی، گوی كلين بالز مقرون به صرفه تر (از نظر عدم نیاز به خرید پودر و صرفه جویی قابل ملاحطه در میزان آب و برق مصرفی)، دارای کاربرد ساده تر و منجر به صرفه جویی در وقت نیز می‌باشد. گوی كلين دارای مجوز انحصاری طراحی و علامت تجاری ثبت شده می‌باشد.
پرتوهای قدرتمند ساطع شده از گوی كلين ملکول‌های ترکیب هیدروژنی آب را به اجزا بسیار کوچکتر می شکند که در زمان حرکت، ذرات خوشه مانند و بسیار ریز آب که قدرت نفوذ پذیری و انرژی بسیار بالایی دارند را تولید می‌نماید که یون‌های منفی آب را جهت نفوذ در تار و پود البسه ساطع نموده و در نتیجه هر گونه ذرات آلودگی را از آن جدا می‌نماید. گوی كلين میزان آب را در حد مناسبی که در آن آلودگی و لکه‌های لباس به راحتی از تار و پود البسه جدا شوند حفظ می‌نماید. گوی كلين "کلر" موجود در آب را بر طرف نموده و از طریق صاف و نرم نمودن سطح ملکول‌های آب، قدرت شستشو را به مراتب افزایش می‌دهد.



مشخصات اصلی توپ لباسشویی Clean Ballz:

- دارای خاصیت ضد باکتریایی
- شستشو بدون نیاز به هیچ مواد شوینده و نرم کننده
- ضد حساسیت
- 2 سال طول عمر برابر با 400 پاکت پودر (بر اساس کارکرد عادی روزانه یک نوبت شستشو)
- کشور سازنده: کره



چگونگی استفاده از گوی كلين بالز :

- گوی های شستشو را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.
- مراحل شستشو را کامل کنید.
- ماشین لباسشویی را آبگیری نمایید.
- در پایان لباسها را خارج نموده و گوی شستشو را برای استفاده بعدی داخل ماشین باقی بگذارید.
- این محصول قابل استفاده در هر نوع ماشین لباسشویی (درب از بالا یا ردب از جلو) می‌باشد. برای ماشین‌های با ظرفیت بالای 5 کیلو گرم از 2 گوی به صورت همزمان استفاده گردد. به سادگی گوی‌ها را به همراه لباس‌ها داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.
- پس از شستشو می‌توانید گوی‌های شستشو را جهت استفاده بعدی در ماشین لباسشویی باقی بگذارید. برای کارایی بهتر گوی‌های شستشو , توصیه می‌گردد آن‌ها را در هر ماه 2 الي 3 بار زیر نور آفتاب قرار دهید.



نحوه شستشوی لباس‌های چرک:
برای عملکرد بهتر گوی شستشو و جهت شستشوی لباس‌های چرک, خیس نمودن اولیه لباس‌ها و گوی بمدت 20 دقیقه راندمان شستشوی گوی‌ها را افزایش می‌دهد. توصیه می‌گردد قبل از شستشو، لباس‌های رنگی و معمولی را تفکیک نمایید.

نحوه شستشوی لباس‌های خیلی کثیف:
برای شستشوی لباس‌های خیلی کثیف, توصیه می‌گردد 20% مقدار پودری که قبلا بصورت عادی (بدون گوی) بکار می‌بردید استفاده نمایید. توصیه می‌گردد قبل از شستشو، لباس‌های رنگی و معمولی را تفکیک نمایید.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

محصولات مشابه

                    

                   

  انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 57

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه اینترنتی الماس" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما