آموزش صفر تا صد تری دی مکس - 3DS Max
نرم افزار تری دی اِس مکس (به انگلیسی: Autodesk 3ds Max) که سابقاً استودیوی سهبعدی مکس (به انگلیسی: 3D Studio Max) نامیده میشد، از قویترین و پرطرفدار ترین نرم افزارهای گرافیک سهبعدی رایانه ایست که برای ساخت پویانماییها، مدلها، بازیها و تصاویر سهبعدی استفاده میگردد. این نرمافزار توسط شرکت عظیم Autodesk ساخته و منتشر می شود.
3DS Maxمرتب توسط توسعهدهندگان بازیهای ویدئویی، بسیاری از استودیوهای تبلیغات تلویزیونی و استودیوهای مجسمسازی معماری مورد استفاده قرار میگیرد. از این برنامه همچنین در جلوههای ویژه سینمایی و مجسمسازی اولیه فیلمها استفاده میشود و محبوب ترین نرم افزار گرافیک سه بعدی دنیاست که دریایی بی نهایت از هنر و خلاقیت را در اختیارتان می گذارد. برای ورود به دنیای نا متناهی گرافیک سه بعدی، هم اکنون کار با تری دی مکس را شروع کنید.
محتویات این مجموعه:
- 11 ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار تری دی مکس 2016 از آشنایی مقدماتی با محیط و تمام ابزارها تا ساخت آثار سه بعدی بی نظیر ...
- آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی برگرفته از اساتید مطرح گرافیک سه بعدی دنیا - برای اولین بار در ایران - (دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی) شامل دوره آموزشی فارسی و مثال محور : کلیات و آموزش گام به گام تری دی مکس 2016 - متشکل از 150 درس آموزشی فارسی
- همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی
- همراه با نسخه کامل نرم افزار نرم افزار Autodesk 3DS Max 2016 SP1- ویرایش 64 بیتی سرویس پک 1
- همراه با کلکسیون تمامی فایلهای Sample رسمی تری دی مکس 2016
- همراه با کلکسیون بهترین و گرانقیمت ترین پلاگین های Autodesk 3DS Max 2016
- بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به گرافیک سه بعدی و 3D کارها ...
طراحی مدل های سه بعدی و انیمیشن را از همین امروز در 3ds Max 2016 آغاز کنید.
مناسب ترین تکنیک های مدلینگ اشکال، کاراکترها و محیط را از Spline ها و NURB ها گرفته تا سطوح چندضلعی یاد بگیرید و سپس ساخت و پیاده سازی سلسله مراتب ها، متحرک سازی توسط فریم های کلیدی، اشکال منحنی و اعمال محدودیت و وابستگی ها را فرا بگیرید. در این مجموعه همچنین به بررسی تنظیم دوربین ها، نورپردازی صحنه ها و ساخت متریال ها توسط Slate Material Editor خواهیم پرداخت و در نهایت تنظیمات رندر و خروجی گیری سخت افزاری و نرم افزاری، اعمال موشن بلور برای واقعی تر به نظر رسیدن پروژه، نورپردازی غیرمستقیم و عمق میدان را بررسی خواهیم کرد.
عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی:
مقدمهخوش آمد گوییاستفاده از فایل های تمرینیفصل 1- آغاز به کاراستفاده از پوشه های پروژهسفارشی سازی رابط کاربری و پیش فرض هابررسی تنظیماتفصل 2- رابط کاربریآشنایی با رابط کاربریاستفاده از پنل های Create و Modifyتنظیمات و تغییرات در Viewportانتخاب واحدهای اندازه گیریکنترل نمایش Grid هاکار با رابط نمایشیاستفاده از کلیدهای میان برتغییرات در اشکالاستفاده از Mode های Shadingتنظیم رابط نمایشیفصل 3- مقدمات مدل سازیایجاد Image Planeکنترل تنظیمات نمایشایجاد اشکال اولیهکار با Scene Explorerدرک مفهوم Level of Detailکار با Modifier Stackدرک مفهوم وابستگی هاباز کردن Modifier stackفصل 4- مدل سازی چند ضلعیاستفاده از Ribbon با اضلاع قابل ویرایشکار با Subobject هااتصال رئوس ها و گوشه هاانتخاب مرکز تغییر شکلجزئیات بخشی توسط Cut و Removeجزئیات بخشی توسط QuickSliceاستفاده از انتخاب نرمFacet کردن گوشه ها توسط Chamferکار با انتخاب گر پنجره ای و Crossingکار با Paint Selectionترکیب اشکال توسط Attachاتصال المان ها توسط Bridgeمنشعب کردن چند ضلعی ها توسط Extrudeنرم و سخت کردن گوشه هافصل 5- مدل سازی سطحی Subdivisionدرک مفهوم سطوح Subdivisionایجاد یک شکل با ضلع قابل ویرایشافزودن فرم دهنده ی قرینه سازافزودن فرم دهنده ی OpenSubDivدرشت کردن نسبت هاافزودن جزئیات با Extrudeدرج گوشه ها توسط Cut و SwiftLoopمحدود و وابسته سازی تغییرات Sub-Object هاپر کردن درزهانهایی سازی Subdivision هافصل 6- مدل سازی با شکل آزادحجاری با Paint Deformاستفاده از براش های Noise و Relaxتنظیمات Paintکنترل تنظیمات براشمطابقت یک شی با دیگریحجاری توسط براش های Conform Transformکپی با Object Paintتعیین محل اشکال با Select و Placeفصل 7- مدل سازی Splineایجاد یک خطجا به جایی Pivot Pointچرخش یک سطح توسط فرم دهنده یا اصلاح گر Latheاستفاده از انواع متفاوت راس هااستفاده از محدودسازی های ابعادگسترش یک SplineSnap کردن یک Arcترکیب Spline ها توسط Attach و Mergeگرد کردن گوشه ها توسط Filletآفست کردن یک Spline توسط Outlineتنظیم سطح جزئیات توسط Interpolationفصل 8- مدل سازی NURBSایجاد منحنی های NURBSدرک مفهوم NURBSتبدیل اشکال به NURBSکپی Subobject هاایجاد سطح U Loftباز سازی منحنی هاتنظیم Surface Approximationگروه بندی اشکالفصل 9- سلسله مراتب هادرک مفهوم سلسله مراتب هاجا به جایی و چرخش Pivot Point هادرک مفهوم سیستم های Coordinateتنظیم ترتیب ابعاد برای چرخشلینک کردن اشکالکار با نمای شماتیکقفل کردن تغییر شکلاجتناب از مشکلات کار با Scaleفصل 10- طراحی موشن گرافیک 3 بعدیخروجی گرفتن از مسیرهای Adobe Illustratorوارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Maxطراحی یک متناعمال فرم دهنده ی Bevelنمونه سازی فرم دهنده هاویرایش Spline متنClip کردن محیط نمایشیکنترل سطح جزئیاتویرایش چند ضلعی هافصل 11- مقدمات طرح بندی و دوربینMerge کردن صحنه هامدیریت لایه های نمایشیایجاد دوربین Targetروشن کردن Safe Frame هاانتخاب نسبت ابعاد تصویر در تنظیمات رندرتنظیم میدان نمایشاستفاده از دوربین آزادفصل 12- انیمیشن فریم کلیدیتنظیمات زمانیانتخاب فیلترهای Set Keyایجاد فریم های کلیدی در حالت Set Keyویرایش فریم های کلیدی در خط زمانویرایش محل کلید ها توسط Trajectory هاویرایش منحنی ها در Curve Editorایجاد فریم های کلیدی در حالت Auto Keyطراحی انیمیشن در Pass هاویرایش فریم های کلیدی در Dope Sheetفصل 13- کنترل کننده ها و محدودساز هادرک مفهوم کنترل کننده هااعمال یک محدودساز لینکیافزودن Link Target در پنل Motionمتحرک سازی اشکال محدودشدهمحدودسازی انیمیشن به یک مسیرفصل 14- مقدمات نورپردازیدرک مفهوم نورپردازی CGایجاد یک Target Spotlightتنظیم شدت و رنگتنظیم Hotspot و Falloffاصلاح Gammaمشاهده پیش نمایش رندر ها توسط ActiveShadeکنترل کردن کنتراست و هایلایت هاانتخاب نوع سایهبهینه سازی نقشه سایهبهینه سازی سایه های محیطیایجاد نورهای Omni fillاستفاده از Light Explorerاستثنا کردن اشکال از نورهافصل 15- مقدمات متریال هااستفاده از Slate Material Editorانتخاب متریال و انواع Shadingکار با متریال های صحنهتنظیم پارامترهای Specularانتساب متریال های Multi و Sub-Objectفصل 16- Map کردن Texture هااعمال Map های با روال 3 بعدیکار با تصاویر Bitmapپیگیری Asset های صحنهProject کردن UVW Mappingاستفاده از اندازه Map های دنیای واقعیMap کردن یک کانال Bumpافزودن بازتاب ها به یک Map از نوع RaytracePaint کردن اشکال توسط Canvas های محیط نمایشیفصل 17- اولیه های رندرانتخاب یک رندر کنندهانتخاب تنظیمات Quicksilverفعال سازی Motion Blur در رندر کننده نرم افزاریرندر کردن سکانس های تصویریاجرای سکانس های تصویری در اجرا کننده RAMفصل 18- رندر کردن توسط Mental Rayکنترل کردن نمونه کیفیت Mental Rayبهینه سازی و تنظیم Final Gatherفعال سازی Motion Blur در Mental rayبلور کردن فاصله ای توسط عمق میدانفصل 19- نتیجه گیریجمع بندی ...- همراه با نسخه کامل نرم افزار نرم افزار Autodesk 3DS Max 2016 SP1- ویرایش 64 بیتی سرویس پک 1- همراه با کلکسیون تمامی فایلهای Sample رسمی تری دی مکس 2016- همراه با کلکسیون بهترین و گرانقیمت ترین پلاگین های Autodesk 3DS Max 2016
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.